Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen over: Tankstations
Hoe gebruik ik mijn tegoed bon?
Uw tegoedbon blijft 60 dagen geldig in het station van uitgifte. Om deze te gebruiken drukt u op het scherm en kiest u tanken, uw brandstof en pompnummer en daarna tegoed bon uw code ingeven en u kan tanken
Voor het bedrag aangeven op de bon. Was u een toevallige passant neem dan contact op met ons en wij verzorgen de terugbetaling.
Mijn kaart zit geblokkeerd in de automaat, wat nu?
Neem even contact op met ons en we helpen je met plezier verder.
Waar kan ik lpg tanken?
Via onze handige stationfinder kan je makkelijk zien waar je overal terecht kan voor LPG. Gewoon filteren op het product en je krijgt de dichtstbijzijnde stations te zien
Waar kan ik petroleum tanken
Via onze handige stationfinder kan je makkelijk zien waar je overal terecht kan voor Petroleum. Gewoon filteren op het product en je krijgt de dichtstbijzijnde stations te zien
Waar kan ik gasolie tanken?
Via onze handige stationfinder kan je makkelijk zien waar je overal terecht kan voor Gasolie. Gewoon filteren op het product en je krijgt de dichtstbijzijnde stations te zien
Bij welke stations buiten MAES kan ik nog terecht met een MAES tankkaart?
Met MAES ben je zeker van een groeiend tankkaartnetwerk van nu al 1700 tankstations in de Benelux. Zelf hebben we een 300-tal stations onder eigen beheer en dit onder de kleuren MAES, OCTA+, DESIMPEL, SHELL & ESSO. Deze laatste 2 merken hebben ook stations in beheer door concullega’s. Maar je kan hier ook steeds terecht met je MAES kaart. Daarnaast kan je ook tanken bij TEXACO, G&V, PMO, FIREZONE, DE HAAN,…. Er zal altijd wel een station in je buurt zijn met de MAES tankkaart!
Het papier was op voor een ticketje te printen, wat nu?
Indien je een ticketje wou printen en het papier was op kan je ons steeds even mailen of contacteren. Wij kunnen dan voor jou het nodige doen. Geef hier ook wel zeker het station even mee zodat we dit zo snel mogelijk kunnen verhelpen voor andere klanten.
Er is geld in de automaat blijven steken, wat nu?
Graag ons dan zo snel mogelijk contacteren. Zo kunnen we zo snel mogelijk een technieker ter plaatse sturen om dit euvel op te lossen. Anders kan het ook voor de volgende klanten problemen geven. Aan de telefoon kan je dan ook meteen even je gegevens achterlaten waarmee we het kwijtgeraakte bedrag dan kunnen terugstorten.