MAES Mobility Card: niet zomaar een tankkaart

Een mobiliteitskaart die alles biedt wat je nodig hebt om je werknemers een topservice te bieden en je tegelijk kosten doet besparen. Dat is kort samengevat de MAES Mobility Card. Gebruikers kunnen er tankbeurten mee betalen, maar ook alle andere mobiliteitskosten! De MAES Mobility Card wordt uitgegeven in samenwerking met marktleider XXImo.

Nu beschikbaar
Weg met alle bonnetjes!
MAES mobility card
  • Je mobiliteit volledig beheren
  • Voor elke uitgave onderweg: tanken, maar ook parkeren, tol, bus, trein, taxi en Uber
  • Eenvoudige online beheermodule
  • Plan je reis met de superhandige Milo-app
  • Maximale btw-recuperatie
  • Eén transparante factuur

Wat maakt de MAES Mobility Card uniek?

De MAES Mobility Card is gemaakt voor elke uitgave onderweg. Niet alleen tankbeurten, maar ook andere uitgaven. Geen bonnetjes meer, maar alles op één factuur. Zo doe je aan maximale btw-recuperatie. Een win-win situatie voor werknemer en werkgever!

Betaal álles met 1 kaart

Met de MAES Mobility Card laad je ook je electrische wagen, betaal je ook de tol aan de Liefkenshoek en een Uber in Brussel of een deelauto in Antwerpen. Voortaan hoeven je werknemers geen bonnetje meer te vragen aan de kassa. De Mobility Card houdt elke uitgave netjes bij en bundelt die in een periodieke factuur.

Naast tanken ook parkeren, tol, bus, trein, taxi, Uber etc

Naast tanken op meer dan 1.000 tankstations in de Benelux betaal je ook alle mobiliteitskosten met de MAES Mobility Card. Van parkeren tot elektrisch laden, van een Uber tot een deelfiets- of auto en van alle openbaar vervoer tot een vliegticket, je kan het allemaal betalen met de MAES Mobility Card. En het mooiste? Alle kosten (zonder bonnetjes!) allemaal periodiek op 1 factuur, dus kun je ook in 1 keer alle BTW verrekenen.

Eenvoudige online beheermodule

Voor welke bedrag heb je deze maand al getankt? Wanneer komt je volgende factuur eraan? De antwoorden hierop vind je allemaal in de persoonlijke onlinemodule van je tankkaart. Zo weet je op elk moment waar je aan toe bent. Jij kiest wat je werknemers met de kaart betalen, en wat niet. Je behoudt dus te allen tijde de controle over je budget en de uitgaven per werknemer. Iedereen weet waar hij aan toe is, en daar kan je onderneming alleen maar wel bij varen.

Plan je reis met de superhandige Milo-app

De Milo-app is superhandig en geeft je telkens een actueel reisadvies op basis van je agenda, de actuele verkeerssituatie en je voorkeuren. Milo biedt de beste routes en het meest geschikte vervoermiddel, waarbij eventuele actuele vertragingen en omleidingen direct worden ingecalculeerd. Als de app bijvoorbeeld een file signaleert, dan doet hij de suggestie om eerder te vertrekken of om een ander vervoersmiddel te kiezen. Desgewenst houdt de app hierbij ook rekening met het bedrijfsbeleid om bijvoorbeeld altijd of alleen in bepaalde gevallen het meest duurzame vervoersmiddel te kiezen en niet per se het snelste. Klik hier voor nog meer info over de handige Milo-app.

Maximale btw-recuperatie

Weg met de bonnetjes! De kaart registreert elke uitgave – van parkeerticket tot restaurantrekening – en garandeert een correcte facturatie. Op die manier doe je aan maximale btw-recuperatie. Bovendien kun je de uitgaven per werknemer heel eenvoudig beheren.

Alles op één factuur

Bij MAES geen gedoe met bonnetjes. Je krijgt periodiek transparante en gedetailleerde facturen. Dankzij die periodieke afrekening profiteer je dus ook van gratis krediet.

“Prima stations, en altijd wel eentje vlak in de buurt!”

Ekotrax
MAES topservice

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik een extra kaart aanvragen?

Dit kun je eenvoudig doen via de online beheermodule van de MAES Mobility Card.

Help, mijn MAES Mobility Card is verloren of gestolen.

Ben je jouw MAES Mobility Card verloren of is deze gestolen? Geef deze vermissing dan direct door aan de politie en aan de MAES klantendienst. De MAES Mobility Card wordt dan onmiddellijk geblokkeerd. Het is ook mogelijk om online het verlies van je kaart te melden. Log hiervoor in op ‘Mijn MAES’ en klik op ‘verloren’ bij je gegevens en je kaart is direct geblokkeerd. De afdeling “Verloren en gestolen” is 7 dagen per week, 24 uur per dag bereikbaar.

Bel MAES:

+(32) (0)3 889 89 89
Hierna zal direct een nieuwe MAES Mobility Card aangemaakt worden, welke zo snel mogelijk naar jou verstuurd wordt. De pincode van je nieuwe MAES Mobility Card zal niet wijzigen.

Mobiliteit beheren was nooit zo eenvoudig

Vul het formulier in en wij nemen contact met je op!

Weg met alle bonnetjes